Från vänster till höger:
FAQ Category: Våra olika larmsystem
Hur får jag push aktiverat/avaktiverat?
Push-aviseringar aktiveras/avaktiveras i applikationen under ”notiser”. Där kan man klicka i vad man vill ha för push. Tryck sedan på spara.
Vad betyder lamporna på centralapparaten?
Från vänster till höger:
Kan jag ändra utgångsfördröjning?
Nej, som kund kan du aldrig göra inställningar i larmsystemet. Vill du ha hjälp med att exempelvis lägga en längre utpasseringstid så kontakta vår kundservice för hjälp.
Vad händer om jag glömmer av mitt användarnamn?
Din e-postadress är ditt användarnamn.
Vad gör jag om jag glömt av min kod för av/på-larmning?
Kontakta kundservice för vidare hjälp.
Vad är det för batteritid på larmprodukterna?
Generellt för våra larmprodukter är det en batteritid mellan två till tre år vid normal användning. Detta kan dock variera från produkt och i vilken utsträckning man använder den samt vilken typ av batteri det är.
Vad händer med larmet vid strömavbrott?
Centralapparaten har ett backup-batteri som ska kunna driva larmet i 24 timmar. Det sitter även en GSM-modul med ett SIM-kort i centralapparaten, för om bredbandet skulle släckas ned går den över på GSM.
Vem kan se mina kamerabilder från larmkameran?
Operatörerna kan se kamerabilderna vid en händelse av inbrott och brand.
Kan jag se mina kamerabilder från larmkamerorna i appen?
Ja, du kan se kamerabilderna i appen under kameror. Det är endast vid händelse av larm som kamerorna tar bilder automatiskt. Vill du själv ta en bild kan du klicka på ”ta bild” och då tar kameran endast en bild.