Frågor om oss

På denna sida har vi listat frågor om ditt abonnemang och fakturor. Hittar du inte det söker är du välkommen att kontakta kundservice.

Fakturafrågor

Det beror på vad som har inträffat, för handhavandefel kan du bli fakturerad. Kontakta kundservice så tittar vi närmare på ditt ärende.

Kategorier Fakturafrågor

Fakturor skickas den första arbetsdagen varje månad. Har du fortfarande inte fått fakturan efter den 10:e i aktuell månad, hör av dig till kundservice.

Kategorier Fakturafrågor

I samband med installation har du valt om du vill betala med faktura eller med Klarna. Har du valt faktura kan det dröja några veckor innan fakturan hamnar i din brevlåda. Har du valt Klarna kommer du bli uppringd av kundtjänst för att genomföra betalningen med något av de alternativ som finns hos Klarna.

Om du är osäker, kontakta kundservice så tittar vi närmare på just ditt ärende!

Kategorier Fakturafrågor

Ditt abonnemang för hemlarmet faktureras månadsvis med 30 dagars betalningsvillkor. Vill du inte ha pappersfaktura kan du även betala med e-faktura eller autogiro. Båda ansöker du om direkt via din egen internetbank. Vårt juridiska namn (som du ska ansluta till) är ”Älvsborgs Larmcentral AB”. Följ instruktionerna från din bank. Om du behöver hjälp med den här biten, kontakta din bank.

Kategorier Fakturafrågor