Månadsavgift

Din månadsavgift

Din månadsavgift är densamma, oavsett hur många larmprodukter du har i ditt hemlarm. Även om du i efterhand väljer att komplettera med fler produkter så stannar månadskostnaden på samma nivå. Den enda produkt som har en extra avgift på din månadskostnad är om du väljer att komplettera ditt larm med en HD-kamera. Avgiften du betalar extra per månad är för den molnlösning som du ser kamerans bilder via. Vill du läsa mer om HD-kameror så kan du klicka här.

Om du undrar mer över vad som ingår i din månadsavgift så beskriver vi det mer nedan.

Direktuppkoppling till larmcentral

När larmet går hos dig så går det hos oss med. En av våra operatörer agerar direkt och hör av sig till dig. Detta är en stor trygghet för dig, både vid inbrott men inte minst vid exempelvis brand.

Tänk om du exempelvis inte är hemma men brandvarnaren går! Med hjälp av din larmkamera kan vår personal verifiera en pågående brand och larma räddningstjänsten.

Fria utryckningar

Om du någonsin kommer behöva det rycker väktare ut till dig. Det kan vara vid inbrottslarm, brandlarm, kontaktlarm eller vattenlarm.

Tänk dig att det läcker vatten i köket när du är på semester. Larmdetektorn larmar vår Larmcentral. Via bilderna från larmkameran kan vi se att det läcker. Vi sänder ut en väktare till dig, som kan gå in i ditt hem och slå av huvudledningen för vattnet. Väktaren torkar upp det värsta av det blöta, och ditt hem har skyddats från en stor vattenskada till att bli en helt kostnadsfri utryckning.

Fri support

Får du inte igång enheten igen efter ett batteribyte? Får du ett felmeddelande du inte förstår dig på? Så länge du betalar din månadsavgift så har du fri telefonsupport på dina larmprodukter.

Komplettera ditt larm med en smart produkt, och får du inte igång produkten själv efter att ha följt de enkla steg-för-steg anvisningarna i appen, så är vår telefonsupport redo att hjälpa till.

Har du frågor om månadsavgiften?