Fakturafrågor

Fakturafrågor

Fakturafrågor

Det beror på vad som har inträffat, för handhavandefel kan du bli fakturerad. Kontakta oss så tittar vi närmare på just ditt ärende.

Kategorier: Fakturafrågor
Etiketter: Faktura, Uttryckning
Var svaret till hjälp?
0
0

Fakturor skickas den första arbetsdagen varje månad. Har du fortfarande inte fått fakturan efter den 10:e i aktuell månad, hör av dig!

Kategorier: Fakturafrågor
Etiketter: Abonnemang, Faktura
Var svaret till hjälp?
0
0

I samband med installation har du valt om du vill betala med Faktura eller med Klarna. Har du valt faktura kan det dröja några veckor innan fakturan hamnar i din brevlåda. Har du valt Klarna så kommer du bli uppringd av en kundtjänst-medarbetare för att genomföra betalningen med alla de alternativ som finns hos Klarna.

Om du är osäker, kontakta oss så tittar vi närmare på just ditt ärende!

Kategorier: Fakturafrågor
Etiketter: Faktura, Klarna
Var svaret till hjälp?
0
0

Ditt abonnemang för hemlarmet faktureras månadsvis med 30 dagars betalningsvillkor. Vill du inte ha pappersfaktura kan du även betala med e-faktura eller autogiro. Båda ansöker du om direkt via din egen internetbank. Vårt juridiska namn (som du ska ansluta till) är “Älvsborgs Larmcentral AB”. Följ instruktionerna från din bank. Om du behöver hjälp med den här biten, kontakta din bank.

Kategorier: Fakturafrågor
Var svaret till hjälp?
0
0

Previous

Next